Fabrika smrtonosne mode

Jedno je znati da odeću koju kupujemo i nosimo šiju radnici u najgorim mogućim uslovima, a nešto sasvim drugo da se na licu mesta suočimo sa svakodnevnim kulukom tih ljudi, dokazuje dokumentarac „Fabrika smrtonosne mode“.

Za potrebe dokumentarca Sweatshop. Deadly Fashion (Fabrika smrtonosne mode), koji je u nekoliko delova prikazan na internetu, norveški reditelj Joakim Kleven poveo je u Kambodžu troje mladih koji obožavaju kupovinu kako bi ih na licu mesta suočio sa tužnom realnošću, prenosi Tanjug.

„Kakva nepravda, kakav to život ti ljudi imaju?“, pitali su Frida, Ludvig i Aniken koji su nekoliko dana radili u paklenom ritmu zajedno sa zaposlenima jedne tekstilne radionice.

„Kada smo razgovarali sa radnicima, shvatili smo da su baš kao i mi, ne vrede ništa manje“, rekla je u suzama jedna od devojaka koja je priznala da nije mogla da izdrži da radi u tim uslovima.

Prema pisanju sajta Knack, troje mladih je nakon snimanja odlučilo da se aktivno angažuje kako bi poboljšali život tekstilnih radnika s kojim su proveli neko vreme.

Aniken je, takođe, optužila za cenzuru Aftenposten, sajt na kojem je dokumentarac prikazivan, jer je zabranio učesnicima da govore o fabrikama modne kompanije H&M.

broj komentara 1 pošalji komentar
(četvrtak, 22. jan 2015, 13:43) - Bobby [neregistrovani]

Тога има


Ух,шта је ту па чудно и фрапантно? За Хуга Боса су логораши шили.