„Epl voč“ pobedio „svoč“

“Apple Watch” bio je najprodavaniji "smartwatch" tokom protekle godine, a neki smatraju da je potisnuo sa tržišta čak i švajcarsku industriju satova.

Kompanija "Strategy Analytics", objavila je izveštaj u kome se navodi da je „Epl“ prodao oko 31 milion satova u 2019. godini, što je za trćinu više u odnosu na prethodnu godinu.

Švajcarska industrija satova, u okviru koje su brendovi "Swatch" i "TAG Heuer", prodala je oko 21.1 milion satova.

Kompanija "Strategy Analytics",  je podatke sakupila na osnovu izveštaja koje su dostavili prodajni partneri.

Švajcarski proizvođači, "Swatch" i "Tissot"  polako gube rat na tržištu pametnih satova, jer „Epl“, nudi bolji proizvod koji je privlačniji mlađim kupcima koji žele digitalne uređaje, sa boljim tehničkim karakteristikama i dizajnom.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

субота, 27. април 2024.
19° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво