четвртак, 06.02.2020, 11:22 -> 12:00
Извор: РТС, Strategy Analytics
„Epl voč“ pobedio „svoč“
“Apple Watch” bio je najprodavaniji "smartwatch" tokom protekle godine, a neki smatraju da je potisnuo sa tržišta čak i švajcarsku industriju satova.
Kompanija "Strategy Analytics", objavila je izveštaj u kome se navodi da je „Epl“ prodao oko 31 milion satova u 2019. godini, što je za trćinu više u odnosu na prethodnu godinu.
Švajcarska industrija satova, u okviru koje su brendovi "Swatch" i "TAG Heuer", prodala je oko 21.1 milion satova.
Kompanija "Strategy Analytics", je podatke sakupila na osnovu izveštaja koje su dostavili prodajni partneri.
Švajcarski proizvođači, "Swatch" i "Tissot" polako gube rat na tržištu pametnih satova, jer „Epl“, nudi bolji proizvod koji je privlačniji mlađim kupcima koji žele digitalne uređaje, sa boljim tehničkim karakteristikama i dizajnom.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар