Drugar mu za 552 dolara prodao lika iz igrice u kojeg je uložio 1,4 miliona dolara

Jedan Kinez potražio je pravdu na sudu optužujući prijatelja da je za 552 dolara prodao njegovog lika iz igrice, u kojeg je uložio 1,4 miliona dolara.

Osim bivšeg prijatelja, Kinez je na sud izveo i kompaniju "NetEase", koja je napravila video-igru Justice Online.

Optuženi se pravdao da je lika greškom prodao za 3.888 juana (552 dolara), a da je zapravo želeo da ga proda nazad prijatelju za 388.000 juana (55.138 dolara), ali da je pogrešio u kucanju jer je bio umoran od intenzivnog igranja.

Međutim, u trenutku kada se lik pojavio na onlajn pijaci unutar igre, odmah ga je kupio neki drugi igrač.

Slučaj je na kraju rešio sud. "NetEase" je poništio transakciju, a originalnom vlasniku je plaćena odšteta od 12.789 dolara.

Nakon presude, lokalni sud u Sičuanu postavio je odluku na društvenim mrežama kao dobar primer zaštite digitalnih dobara, ali i upozorio igrače da ne troše mnogo vremena unutar sveta video-igara.

broj komentara 6 pošalji komentar
(petak, 29. nov 2019, 02:34) - anonymous [neregistrovani]

nalog

Obično su nalozi ovakvih igara vezani za email koji je vezan za platformu preko koje se igrica uopšte i igra(to recimo bude PlayGames aplikacija na Android platformi). Kupac uplati novac prodavaču, prodavač mu preda email adresu, kupac poveže na novu adresu i blokira ulaz preko stare sigurnosti radi, i kupac ima na svom telefonu kupljeni nalog, prodavač više nema pristup(najčešće)

(četvrtak, 28. nov 2019, 21:21) - Маторац [neregistrovani]

Питање

Како се ти ликови продају и купују?

(četvrtak, 28. nov 2019, 11:18) - anonymous [neregistrovani]

@MATRIX

Beg u virtuelnu realnost je jedina opcija koja nam ostaje? Da, mozda ljudima koji nemaju prijatelje, devojku/decka, muza/zenu i sl. dakle - namcorima. Ostalima "ostaje" da uzivaju u zivotu.

(sreda, 27. nov 2019, 19:22) - anonymous [neregistrovani]

MATRIX

Mislim da je beg u virtuelnu stvarnost jedino sto obicnom coveku ostaje u danasnje vreme

(sreda, 27. nov 2019, 17:12) - Igor Gavran [neregistrovani]

Lik u igrici

Zavisnost od kompjuterskih igara ima sve elemente bolesti zavisnosti. Globalni establisment je po svoj prilici i sam dosta investirao u proizvodjace i distributere igara, pa ih je zastitio kao bele medvede. A u sustini je granica izmedju kocke, alkohola, narkomanije i igara vrlo tanka. Poznajem mnoge momke koji su bukvalno propali zbog igara i napustili skolu. Jednostavno ne mozes da prestanes da igras, klasicna zavisnost, kao kladionica. Distribuciju igara drzava ne moze da pobedi, toliko je igara vec napravljeno da cak i kad bi ih zabranili ljudi bi to ilegalno kopirali i igrali.

(utorak, 26. nov 2019, 15:19) - anonymous [neregistrovani]

No Comment

Ostario sam da bi ovo bio u stanju komentarisati.