I Nemci leteći taksi za trku imaju

Nemačka startap kompanija „Lilijum“ predstavila je prototip letećeg taksija, koji će, prema očekivanju kompanije, već 2025. godine vršiti usluge prevoza u više gradova sveta.

Kompanija je prikazala prototiip vazdušnog taksija sa pet sedišta koji će se kretati na električni pogon, prenosi Si-En-En.

Taksi-avion koji je ovog meseca imao prvi probni let, sa jednim punjenjem baterije može da prevali 300 kilometara, a putnici će pomoću smartfon aplikacije moći da rezervišu međugradske letove.

Cena karte za taksi budućnosti još nije poznata, ali iz kompanije tvrde da će biti „uporediva sa cenom“ običnog taksija.

Komercijalni direktor „Lilijuma“ Remo Gerber objasnio je da je inovacija predviđena za običan svet, ne samo za bogate biznismene.

Preduzeće „Lilijum“ osnovano je 2015. godine i tvrdi da njihov vazduhoplov ima sposobnost da pređe mnogo veće distance od konkurentskih letelica.

broj komentara 6 pošalji komentar
(ponedeljak, 27. maj 2019, 18:55) - anonymous [neregistrovani]

Jedinstven je kao opsezan problem..

U nauci se pojave pokazuju i dokazuju..
U tehnici i tehnologiji problem se rjesava...
Sredstvo i proizvod su rjesenje problema..
( Ovo nije za ovu temu .. U nasem ulicnom zargonu.
Problem je izvor svadje u kojoj se jaci srbin dici..)
U ovoj temi elektro taxi je transportno sredstvo...
Baterija je izvor energije koja ga krece..
Do sada su postignuti lijepi , nezavidni rezultati...
Svaka baterija ima svoj energetski i funkcionalni maximum...
Moguca su i postoje druga rjesenja, za druge izvore energije.
Druga matematicka rjesenja su daliko iznad baterije..
Od drugih zavisi da li ce biti korisna ili zaboravljena..
Beskorisna nece ostati...

(ponedeljak, 27. maj 2019, 16:34) - dragan 55 [neregistrovani]

Jos ima mnogo na tom da se radi

Licno poznajem najboljeg nemackog vazduhoplovnog konstruktora danasnjice. Upravo sam ga nedavno pitao o tim letecim taksijima na elekto pogon i njihovoj buducnosti. Nesto nije bio tako optimistican a uzgred mi je rekao da tu ima jos mnogo problema na kojima treba raditi. Uzgred u Minhenu vec duze vreme leti cepelin NT koji turistima pruza predivan panoramski let a za moj pojam je mnogo sigurniji od ovih mini helikoptera na elekto pogon.

(ponedeljak, 27. maj 2019, 14:44) - Тесла [neregistrovani]

фора је у струји

Хеликоптер није на струју...
Ово јесте успех јер 300 километара на струју је велики успех.
Толико не могу ни електро аута на земљи прећи са једним електричним напајањем а овде летиш, те је разлика огромна плус заобилази се саобраћајна гужва.
Футуризам 21 век у најави.

(ponedeljak, 27. maj 2019, 14:30) - anonymous [neregistrovani]

Helikopter drugačiji?

Čovek, razlika je u emisiji gasova i pogonu a ne u elisama.... emisija je 0.a helikopterima? Koju e Norm imaju oni i koje sagorevanje?

(ponedeljak, 27. maj 2019, 08:00) - Lozac [neregistrovani]

Neznanje i samopouzdanje

najbolji drugari.

(nedelja, 26. maj 2019, 00:36) - anonymous [neregistrovani]

Zašto se odjednom svi lože?

Ovo postoji već sto godina i zove se helikopter. Bogati su ih uvek imali. Ovo je ista stvar samo sa drugačijim sistemom elisa. A i to smo već imali (dvostruke elise na helikopterima i to jedna iznad druge i jedna pored druge). Nije ovo nikakav leteći taksi ili leteći auto. Ovo je malo drugačiji helikopter (ne obavezno i jeftiniji).