Počela nacionalna kampanja „Budimo pametni“

Tokom prethodnih nedelja, građane Srbije zainteresovali su bilbordi i televizijski spotovi sa decom koja izjavljuju da ne žele da budu nezaposlena kada porastu, kao i da ne žele da napuste Srbiju - bio je to uvod u kampanju „Budimo pametni“, čiji je inicijator „Digitalna Srbija“, organizacija koja se zalaže za transformaciju Srbije u digitalno društvo. Radio-televizija Srbije je medijski partner ove nacionalne komunikacione kampanje.

Cilj kampanje „Budimo pametni“ je upoznavanje široke javnosti sa najvažnijim pojmovima u oblasti digitalne transformacije i pokretanje dijaloga o tome šta bi iskorak ka digitalnom društvu značio za živote svih građana.

Poseban fokus u kampanji stavlja se na istorijsku šansu koju ubrzani tehnološki razvoj stavlja pred našu zemlju, a koju je jedino moguće iskoristiti uz obrazovanje okrenuto budućnosti. Društveni fokus treba da bude na razvoju digitalne ekonomije jer će to otvoriti mogućnost da Srbija stigne čak i najrazvijenije zemlje sveta.

„Svojoj deci dugujemo obrazovanje koje će im doneti bolju budućnost, ovde u Srbiji. Ako iskoristimo sklonost ka prirodnim i tehničkim naukama koju imamo kao narod i nadogradimo je savremenim znanjima, imaćemo generacije mladih ljudi koje će nam omogućiti da stignemo, a možda i prestignemo najrazvijenije svetske ekonomije.

Digitalna transformacija je istorijska šansa za naše društvo, dok je jačanje obrazovanja najvažniji korak na tom putu“, izjavio je Branko Milutinović, jedan od osnivača kompanije „Nordeus“ i predsednik Upravnog odbora Inicijative „Digitalna Srbija“.

Tokom kampanje, Inicijativa „Digitalna Srbija“ fokusiraće se na podršku privrede u sprovođenju nastave u specijalizovanim IT odeljenjima u gimnazijama širom zemlje, na uključivanje što većeg broja naših učenika u „Evropsku nedelju kodiranja“, kao i na organizaciju posebne obuke za studente, u oblasti veštačke inteligencije.

U narednih nekoliko meseci, na specijalnom internet portalu posvećenom kampanji (na adresi budimopametni.rs), redovno će biti objavljivane priče koje pokazuju svetle primere pojedinaca, startapa i preduzeća koje su prepoznala potencijal digitalne ekonomije, biće objašnjeni osnovni pojmovi koji definišu Četvrtu industrijsku revoluciju. Posebni sadržaji baviće se temom obrazovanja fokusiranog na poslove budućnosti.

Inicijativa „Digitalna Srbija“ će tokom kampanje pozvati i najširu javnost da ponudi svoje predloge za unapređenje srpskog društva putem digitalne tehnologije.

Kampanju „Budimo pametni“ sprovodi privatna, neprofitna organizacija Inicijativa „Digitalna Srbija“, u saradnji sa svojim članicama, a uz podršku Fondacije „Petlja“.

Medijski partneri ove nacionalne komunikacione kampanje su Javni medijski servis Radio-televizija Srbije, „Antena grup“ i „Pink medija grup“.

Број коментара 4

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

недеља, 22. септембар 2024.
24° C

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи