Prvi električni „aston martin“ biće terenac

„Aston Martin“ saopštio je da će njihovo vozilo na električni pogon biti terenac iz linije „lagonda“, koji će se na tržištu pojaviti 2021. godine.

Britanski proizvođač luksuznih automobila oživljava „lagondu“ sa ciljem da razbije duopol „Bentlija“ i „Rols-Rojsa“ na tržištu ultraluksuznih automobila.

„Terenac 'lagonda' prvi je svoje vrste. Prostran, izuzetnih performansi sa pogonom na sva četiri točka koji uspešno usklađuje ljubav prema tehnologiji, luksuzu i stilu“, istakao je izvršni direktor „Aston Martina“ Endi Palmer.

Palmer je naveo i da „Aston Martin“ namerava da što pre ponudi četvrti nivo autonomne vožnje, ali da sumnja da će on biti dostignut do 2021. godine.

Planove za „lagondu" britanski proizvođač predstavio je prvi put u Ženevi u martu.

broj komentara 1 pošalji komentar
(sreda, 09. maj 2018, 20:37)
Патриот [neregistrovani]

Бајка за одрасле!

Сви се залуђују тим електричним аутомобилима а нико да укаже и на њихове велике недостатке. Највећи недостатак њихов, је уствари њихова погонска енергија. Замислите који хаос би настао нарочито у зимским месецима када је потрошња струје свуда у свету на врхунцу, а сви укључе своје електричне аутомобиле да их напуне како би их следећег дана користили, јер више нема мотора са унутрашњим сагоревањем. Сваки систем би колабирао и шта ће ти онда електрични аутомобил, који неће бити низашта друго него за старо гвожђе. Један Аустријски доктор наука је пре неки дан израчунао да би Аустрији требало толико резерве струје, колико би се у зимским месецима могло достићи искључиво преко ревирзибилне електране, чије језеро би морало да има површину од 20X 20 км и висине или дубине од 1000 метара. Што показује да је потпуна електрификација превоза бајка за одрасле и покушај политичара да на возила са моторима на унутрашње сагоревање уведу што веће порезе. Дакле циљ је само тај да се народу да што мање пара а да му се узме од тога што више на разне порезе, прирезе, акцизе и друге политичке измишљотине. А пошто би претио колапс електро-система тиме би први под рестрикцију попали електрични аутомобили, јер за производњу не сме да недостаје струје. Како окренеш-обрнеш увек пуца народу по леђима. А народ се да лако завести да поверује лажима политичара.