„Fejsbuk“ angažuje 1.000 ljudi za borbu protiv lažnih oglasa

Kompanija „Fejsbuk“ saopštila je danas da će zaposliti više od 1.000 osoba koje će biti zadužene da spreče lažne oglase koji se prave da bi promenili tok izbora.

„Fejsbuk“ je prethodno predao američkom Kongresu oko 3.000 reklama koje se dovode u vezu sa Rusijom, a u kojima su navodno korišćena goruća pitanja kako bi se ljudi okrenuli jedni protiv drugih uoči predsedničkih izbora u SAD prošle godine, navodi AFP.

„Danas predajemo te reklame kongresnim istražiteljima“, naveo je u objavi na internetu potpredsednik „Fejsbuka“ za svetsku politiku Džoel Kaplan.

Prema njegovim rečima, izgleda da veliki broj tih reklama pojačava rasne i društvene podele.

Kaplan je najavio da će „agresivni koraci“ koje će „Fejsbuk“ preduzeti uključiti zapošljavanje više od 1.000 osoba kako bi se unapredili timovi za pregled svetskih reklama u narednoj godini.

„Fejsbuk“ je juče saopštio da planira da preda na uvid američkom Kongresu kopije oko 3.000 političkih reklama na svojoj društvenoj mreži, za koje se sumnja da su kupili Rusi tokom i nakon predsedničke trke u SAD 2016. godine.

„Fejbsuk“ je već pružio informacije specijalnom savetniku SAD u istrazi o ruskom mešanju u predsedničke izbore Robertu Mileru, rekao je izvor Rojtersa prošlog meseca.

Moskva je uporno demantovala mešanje u predsedničke izbore.

Osnivač „Fejsbuka“ Mark Zakereberg odbacio je ranije optužbe predsednika SAD Donalda Trampa koji je rekao da je ova kompanija protiv njega, ali je dodao i da žali zbog svojih izjava posle izbora.

„'Fejsbuk' je oduvek bio protiv Trampa. (Društvene) mreže su oduvek bile protiv Trampa“, napisao je predsednik SAD na svom nalogu na Tviteru, opisavši tako i novine Njujork tajms i Vašington post, a takođe se zapitao da li su svi oni sarađivali.

Predstavnici „Fejsbuka“, „Tvitera“ i „Gugla“ pozvani su da svedoče pred Obaveštajnim komitetom američkog Senata 1. novembra o navodima u vezi sa mešanjem Rusije u američke izbore.

broj komentara 3 pošalji komentar
(nedelja, 08. okt 2017, 10:14)
anonymous [neregistrovani]

Strašno je

Strašno je da jedna ozbiljna zemlja može još uvek da dovede sebe do ovog stepena indoktrinacije ni oko čega za ovako kratko vreme. Posle spominju da je Severna Koreja takva zemlja. Potpuna šizofrenija koja se svesno održava. To se radi doduše u ratnim uslovima. Dakle na medijskom nivou Amerika je bez daljnjeg u ratu sa Rusijom i sve ovakve vesti treba gledati sa velikom sumnjom. 3000 reklama na Fejsbuku uticalo na tok kampanje?!

Kampanja Hilari je koštala 1.2 milijarde dolara a Trampa 600 miliona dolara.

(utorak, 03. okt 2017, 13:08)
anonymous [neregistrovani]

Има наставак

Да, али има и наставак ове вести. А то је да је тај исти Фејсбук на основу датума објављивања огласа утврдио да је 90% огласа изашло ПОСЛЕ председничких избора у Америци!!! Е па нека утврде ко је ПОСЛЕ избора хтео да у САД распирује социјалне разлике и расну мржњу.

(utorak, 03. okt 2017, 12:03)
anonymous [neregistrovani]

Cccc

Digose citavu frku oko navodnog mesanja Rusa u americke izbore...A daju sebi za pravo da se mesaju i u izbore i u unustrasnje stvari drugih drzava...