Gvirnite u "Dragon Age: Inqusition"

Treći deo, sada već, kultne franšize "Dragon Age" uvešće veliki broj novina, ali i vratiti neke mogućnosti koje su u drugom nastavku izbačene. Biranje rasa likova, uvođenje životinja za jahanje, ogromne mape i još kompleksniji svet, mogućnost da direktno utičete i menjate okolinu i sadržaj igre, samo su neke od najavljenih promena.

Još otkad je prvi put stavljena na police u prodavnicama 2009. godine, Dragon Age je postao jedna od najpopularnijih RPG igara, a više puta je isticano da je naslednik kultnog Baldurs Gate.

Iako je treći deo igre zakazan za jesen 2014. godine, kompanija "Bioware" otkrila je veliki broj detalja vezan za novi nastavak izuzetno popularne franšize.

Neke od promena u odnosu na drugi deo jeste vraćanje mogućnosti biranja rasa likova koje vodite, kao što je to bilo u Dragon Age: Origins, ali i uvođenje životinja za jahanje.

"Bioware" se odlučio na potez vraćanja izbora rasa likova zbog složenosti kojom će odisati novi nastavak, kao i želje da igračima vrate mogućnost da samim izborom izgleda i rase likova direktno utiču na priču.

Tako će, kao i u prvom delu igre Dragon Age: Origins, priča biti potpuno drugačija ako počinjete kao patuljak, vilenjak ili čovek. Osim toga, vaš stalež će takođe umnogome uticati na kasniju interakciju. Na primer, ukoliko se odlučite da budete plemić niži staleži i obični ljudi će gajiti određeno podozrenje prema vama.

Zbog složenosti okruženja, izuzetno detaljnih i ogromnih mapa, uvedena je mogućnost jahanja kako bi se igrači lakše kretali po otvorenom prostoru.

Što se priče tiče, Dragon Age: Inqusition smeštena i između zemalja istočnog Fereldena i zapadnog Orleja. Dok svi međusobno ratuju otvara se portal na nebu odakle izlaze horde demona.

Igrači će počinjati kao inkvizitori, a tokom igre će graditi i jačati svoju inkizitorsku moć. Završavajući zadatke, čineći usluge, preteći i pomagajući igrači će skupljati ljudstvo i zlato i tako povećavati moć svoje organizacije.

Činjenica koja je posebno zanimljiva jeste interakcija sa okolinom. Ukoliko na primer igrač naiđe tokom svojih putovanja na razrušenu tvrđavu, može da uloži novac, ponovo je izgradi i od nje napravi inkvizitorsko utvrđenje.

broj komentara 3 pošalji komentar
(sreda, 07. avg 2013, 19:11) - anonymous [neregistrovani]

Sve, sve

Ali dok se EA jednom ne utuce i zatuce, Bioware nikada ponovo nece biti u stanju da izbaci dobru, originalnu igru.
Ovako ce samo reciklirati leseve i izbacivati hajpovane mediokritete, kao sto su radili od fuzije sa EA. Isto vidimo i sa CoD i AC fransizama Activisiona i Ubi-a.

(sreda, 07. avg 2013, 18:28) - Мића-нрд [neregistrovani]

Доба Змајова

Кец је добра игра,двојка је трагедија у сваком могућем смислу а тројка смрди на рециклираног кеца јер то "скупљање људства и злата да би се победило велико зло" је већ виђено и урађено у првом делу.И у сва три дела Мас Ефекта.Највероватније и у четвртом.
Једина добра ствар у вези са овом игром коју жељно ишчекујем је Клаудија Блек!

(sreda, 07. avg 2013, 16:38) - Miloš [neregistrovani]

Videćemo

Drugi deo je bio šerpa. I pored sve dobre volje nisam mogao da odigram dalje od pola. Prvi deo sam igrao oko petnaest puta, uvek od početka sa svim DLC-ovima. Nadam se da su svesni koliko su omanuli sa predhodnim nastavkom, i da će se u sledećem delu popraviti.