четвртак, 20.02.2020, 14:00 -> 14:02
Извор: РТС, Youtube
Лепота буђи – нови хамбургер „Бургер кинга“
„Бургер кинг“ направио је рекламну кампању од које се многима подиже желудац, а све са циљем да промовише своје напоре у одстрањивању вештачких конзерванса и других адитива из свог менија.
Ланац брзе хране представио је фотографије новог „вопер“ хамбургера без конзерванса, који је прекривен буђи.
Неконвенционалан маркетиншки потез укључује и рекламу која приказује „вопер“ како током периода од 34 дана пропада уз звуке соул хита Дине Вошингтон What a Difference A Day Makes.
До краја 45-секундне рекламе, „вопер“ се претвара у зелено-плаву грозоту.
„Лепота недостатка вештачких конзерванаса“, наводи се у реклами.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар