На посао бициклом – одлична додатна зарада!

Градоначелник Барија Антонио Декаро жели да удвостручи број бицикала у граду 2019. године. Почеће се од четворомесечног пробног периода током којег ће се становници, који се одлуче за вожњу бициклом, плаћати по километру, извештава италијански портал "The Local".

Према ценовнику, грађани Барија, који ће бициклом ићи на посао или у школу, биће плаћени 20 центи по километру. Највише ће бити могуће платити им 25 евра месечно, односно, највећи признати број плаћених километара пређених бициклом биће 125, наводи The Local.

Сајт преноси да се за учествовање у пробном плану, може пријавити до 1.000 становника Барија. Њихови бицикли ће бити опремљени уређајем за праћење који ће бележити дужину пута. На тај начин ће се обрачунавати износ месечне уплате.

За оне који бицикл неће користити за пут до посла, већ за неке друге прилике, важиће ценовник од 0,04 евра по километру.

„Вожња бицикла неће само повољно утицати на ваше здравље, већ ћете и зарадити“, рекао је приликом представљања програма градоначелник Барија.

Копенхаген на југу

Град је такође издвојио средства за учешће у плаћању нових бицикала, укључујући и оне електронске.

Бари ће финансијски помоћи са 100 евра за куповину половног бицикла, са 150 евра за куповину новог двоточкаша и са 250 евра за електронски бицикл.

Идеја можда звучи познато. Париз је експериментисао са сличном шемом 2014. године, када су грађани добијали новац да замене аутомобиле за бицикле.

Милано је такође раније покретао иницијативе за подстицање бициклизма, али Бари је први град у Италији који ће бициклисте стварно плаћати!

Бари би могао бити одлично место за бициклисте јер је приморско-равничарски град са благом климом.

Ипак, људи се у центру града и у подручју поред обале неретко гуше због издувних гасова а такође, проблем је и што тренутно нема потпуне мреже повезаних бициклистичких стаза. Кључна рута за пешаке и бициклисте преко новог моста на аутопуту није завршена, наводи thelocal.it.

Међутим, прилике ће се побољшати, а архитекте које стоје иза плана прилагођавања путеба за пешаке и бициклисте наводе да су инспирацију преузели из Копенхагена.

Иако је промовисање бициклизма у Италији, која се тренутно у великој мери ослања на аутомобиле као главни облик транспорта важна, може се десити да убеђивање грађана да из удобних аутомобила изађу и седну на бицикл, потраје неко време. Зато Бари вероватно још не можемо звати Копенхагеном на југу.

Број коментара 1

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

петак, 19. април 2024.
6° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво