Како реклама на „Би-Би-Сију“ диже углед Србији

У току је светска кампања туризма Србије на „Би-Би-Си ворлду“ и „Евроспорту“. Полуминутни спот који приказује лепоте наше земље емитоваће се у наредних шест месеци, 600 пута. То је највећа медијска туристичка кампања наше земље икада досад, зато се током њеног осмишљавања бринуло о сваком детаљу.

Како представити земљу у само 30 секунди и постићи циљ. Изазвати жељу гледалаца да посете земљу чији им се кадрови врте пред очима. Зато је одабир слика које ће отићи у свет веома важан, па не чуди што је спот имао неколико верзија све док није одабрана она најбоља.

Директорка Туристичке организације Србије Марија Лабовић открива да су се на првом месту водили циљном групом, јер се не обраћају свима на исти начин: „То је један од критеријума при одабиру кадрова. Онo што је такође важно јесте које је доба године. У овом тренутку, пошто промовишемо пролеће и лето, онда смо се трудили да ти кадрови осликавају и градски одмор, али и активности у природи, културно-историјске знаменитости и фестивале“.

У зависности од циљне групе којој се обраћате, зависи и време у којем се спот емитује, као и емисија у оквиру које се емитује. Упоредо са електронском, тече и кампања туризма Србије на порталима тих телевизијских мрежа, чему се такође поклања велика пажња јер су истраживања показала да чак 60 одсто страних гостију који дођу у Србију, нашу земљу одабрали су на интернету.

Тај податак стручњаке за дигитални маркетинг не чуди, јер кажу да оно што се дешава на интернету и оно што је технологија омогућила, у ствари је само симулација нашег понашања у реалном животу.

Милоје Секулић, стручњак за дигитални маркетинг у компанији „Хоумпејџ“ објаснио је то на следећи начин: „Рецимо, ја претпостављам да ви када се одлучујете на неко путовање попричате са својим заовама, јетрвама, са пријатељима које виђате на славама... То је сасвим нормално понашање људи. Технологија нам је само омогућила оно што се радило у једном малом кругу људи који нас окружују – критике, препоруке, похвале, давање свог мишљења – да се прошири практично на читав свет“.

Наредних недеља и месеци, Србија ће проширити лепезу телевизија на којима ће се рекламирати.

Министар трговине, туризма и телекомуникација Расим Љајић наводи да сада сарађују и са Травел ченелом: „Очекујем и ту да се Србија промовише на најбољи могући начин. Тако ћемо бити далеко видљивија туристичка дестинација него што је то досада био случај“.

Ефекте кампање није увек лако сагледати и израчунати. Оно што је пресудно важно јесте бити видљив на медијском тржишту и борити се за сваког госта.

Број коментара 18

Пошаљи коментар
Види још

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

четвртак, 25. април 2024.
8° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво