Том Пети је преминуо од случајног предозирања аналгетицима

Познати амерички музичар Том Пети преминуо је од случајног предозирања након што је узео више различитих аналгетика, саопштила је данас његова породица.

Пети је користио аналгетике, између осталог „фентанил“ и „оксикодон“, пошто је имао више здравствених проблема, а првенствено га је мучио сломљени кук, наводи се у саопштењу, преноси Би-Би-Си.

Његова породица верује да је узео прекомерну дозу лекова када је преминуо у октобру 2017. у 66. години.

Пети је био најпознатији као певач групе „Том Пети енд д Хартбрејкерс“ (Tom Petty and the Heartbreakers), а касних осамдесетих година био је суоснивач групе „Тревелинг вилбурис“ (Traveling Wilburys).

У својој каријери, Пети је продао више од 80 милиона албума широм светa, а 2002. године је примљен у Кућу славних рокенрола.

број коментара 4 Пошаљи коментар
(субота, 20. јан 2018, 20:51) - Expert [нерегистровани]

Sve su to

Narkotici, ili prosto receno droge...kad se navuku na to i razviju toleranciju, gotovo...i naravno odmah sledi objasnjenje, uzimali iz medicinskih razloga...fentanil je 1000 puta jaci od heroina, eto samo toliko!!!

(субота, 20. јан 2018, 19:55) - anonymous [нерегистровани]

Dijete od 6 godina...

...moze slucajno popiti "nesto" a ne neko od 66 godina.

(субота, 20. јан 2018, 17:14) - anonymous [нерегистровани]

Pa sad dali je slucajno ili ne ishod svemu je njegova smrt na zalost

Laka ti zemlja bila ,porodici familiji i drugovima kao i fanovima nase saucesce.

(субота, 20. јан 2018, 14:38) - bg [нерегистровани]

lekovi

ko god umre od američkiz zvezda kažu predozirao se lekovima, a sve...