Отворили лажну продавницу луксузне робе – ципеле од 20 продавали за 640 долара

Компанија „Пејлес“, која прави обућу за приступачне цене, смислила је фантастичан маркетиншки потез како би показала да су њихови производи „за свачији џеп“, исто толико квалитетни колико и они много скупљи.

„Пејлес“ је закупила простор некадашње продавнице „Арманија“ у Санта Моници у Калифорнији. Новом лажном бренду дато је име „Палеси“, а на отварање су позвани такозвани „инфлуенсери", људи који на друштвеним мрежама имају велики број пратилаца и баве се промотивним активностима.

Модни ентузијасти су поверовали да купују примерке ексклузивних колекција, а у ствари је продавница била напуњена уобичајеним комадима „Пејлес“ обуће са једном разликом – ценом.

Уобичајене приступачне цене замењене су бројкама, које су у неким случајевима биле и више од 30 пута веће. Тако је један пар патика, које иначе коштају 20 долара, продат за 640!

За само неколико сати од отварања, продавница је зарадила више од 3.000 долара.

Упркос томе, компанија је након изведене подвале и изузетно успешног маркетиншког потеза рефундирала свима новац, а обућу им поклонила.

број коментара 11 пошаљи коментар
(понедељак, 03. дец 2018, 14:17)
anonymous [нерегистровани]

pa i skupe i jeftine cipele se prave u istim zemljama...

Samo sto poznate kompanije rade sa velikim marzama. .
China..Bangladesh..Vietnam. ..Indija. .- uglavnom zemlje proizvodjaci. ..

(понедељак, 03. дец 2018, 14:02)
anonymous [нерегистровани]

Neubedljivo

Pre svega, jaki su to stručnjaci što su tu "kupovali".

(понедељак, 03. дец 2018, 12:40)
Vienna [нерегистровани]

Tako treba

Ima vic o Novim Ruskim; gde si kupio kravatu, u Londonu za 200euro, budalo, mogao si u New Yourku kupiti za 400euro. Udri bogatsa!

(понедељак, 03. дец 2018, 08:01)
Дејан Р. [нерегистровани]

Ко производи те ципеле?

Све је то лепо, а да ли се неко пита, ко и где производи те ципеле које у малопродаји, у Америци, коштају 20 долара? Производе се у Калифорнији? Не верујем. Производе се у напаћеним деловима света. Вероватно.Дакле маетеријал, превоз и рад вредеа само 20 долара. Вероватно нека деца крваре док праве те дивне ципеле, о чијем квалитету говорите. Или њихове мајке, заробљене дуговима и немаштином.

(понедељак, 03. дец 2018, 06:57)
Петар Јараковић [нерегистровани]

jarakovicpetar@yahoo.com

Ово је баш паметно. Треба се шалити са снобовима. Код нас је то такође веома успешно.

(понедељак, 03. дец 2018, 00:04)
anonymous [нерегистровани]

Experiment

Ovo je jos jedan u nizu slicnih experimenata koji su i pre radjeni i koji po ko znakoji put pokazuje kako je lako manipulisati ljudskom psihom

(недеља, 02. дец 2018, 17:33)
anonymous [нерегистровани]

Odavno

Odavno sam rekao da su istog kvaliteta patike sa pijace koje kostaju 2.000 dinara i one iz ekskluzivnih radnji gde im je cena 10.000.
Isto puknu sa strane i izlize im se djon posle odredjenog vremena koriscenja.
O mirisu da i ne govorim.

(недеља, 02. дец 2018, 16:41)
Rada [нерегистровани]

Domaćinstvo

se zvao predmet u kome su starije generacije učile kako da prepoznaju kvalitet odeće i obuće ali je taj premet , čini mi se, ukinut. Zašto da ljudi umeju da prepoznaju šta je kvalitetno a šta ne, kad će to da smeta proizvođačima "brendirane" garderobe. Ko nam je kriv.?

(недеља, 02. дец 2018, 16:18)
anonymous [нерегистровани]

Naravno

U Americi se odavno pada samo na marketing i šou. Kvalitet je nebitan, važno je samo da si viđen u novoj radnji za koju neko na svom tupavom blogu kaže da je moderna. Ti koji kupuju cipele za 640 dolara iste nikad i ne nose. Stoji malo u garderobi veličine prosečne srpske kuće, pa posle biva poklonjeno ili prodato u dobrotvorne svrhe. Ali tako da svi mediji to objave, da slučajno dobrota ne bude anonimna.

(недеља, 02. дец 2018, 15:35)
anonymous [нерегистровани]

Jabuka

Apple radi isto, s razlikom što ne vraća pare i ne poklanja proizvode.