уторак, 20.09.2016, 15:17 -> 17:03
Извор: RTS, Teen Vogue
Корејски тренд за којим је „полудео“ и Запад
Индустрија лепоте у последње време покушава да руж за усне доведе до новог нивоа. Реч је о производу који су жене користиле и раније у Кореји и који је поновно актуелан: руж за усне у потпуно новом облику – праху!
Створили су га корејски брендови „Тач ин сол“ и „Рире“, а полако је почео да постаје прави хит и на Западу, док га је први у продају пустио калифорнијски бренд "Creative Lass Esthetic".
Руж за усне у праху у додиру са уснама се топи и оставља мат изглед, а његови произвођачи истичу богату пигментацију и дуготрајну постојаност.
Пудер се може користити и на образима и долази у четири нијансе. Наноси се попут сјаја који може бити у мат форми или се накнадно може прекрити прозирним сјајем за усне, а цене се крећу од 13 до 20 долара.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар