„Аренамагедон“ на овогодишњем „Егзиту“!

Већ од првог објављивања досад незабележене техно поставе у којој су Ричи Хотин, Адам Бејер, Ида Енгберг, Бен Клок, Амели Ленс и Анастасија Кристенсен, било је јасно да „МТС Данс арена“ започиње нову еру на „Егзиту“! Једна од највећих и најзначајнијих позорница на планети, ове године надмашиће све своје историјске максимуме, и то у години када је „Егзит“ и званично најбољи европски велики фестивал! За ту прилику на тврђави се спрема прави „Аренамагедон“ јер су своје наступе потврдили и гиганти Нина Кравиц, Соломун, Масео Плекс, „Тејл оф ас“, Карл Крег, Родхед и Борис Брејха.

У Арену стижу и домаћи техно асови Филип Xави и Владимир Аћић Авоид. И то није све!

Након што је прошле године приредила можда и најупечатљивији призор у историји „Денс арене“, уз атмосферу каква се досад виђала само на стадионским рок концертима с вишеструким овацијама и два повратка на бис, Нина Кравиц долази на „Егзит“ да ствара магију са публиком из целог света, чије поверење бескрајно ужива.

Не постоји нико попут Нине, ко има такву преданост, бескомпромисан став и изнад свега храброст да константно мења, радозналост да увек испитује, жељу да стално учи и својим примером води глобалну електронску сцену уз титулу најбољег светског ди-џеја за 2017. годину!

Нина је епским затварањем прошле година добила част да буде први извођач у историји који ће две године узастопно својим наступом затворити фестивал „Eгзит“, а то ће јој бити трећи узастопни наступ на тврђави, рекорд који ће ове године поделити са једнако фасцинатним феноменом светске музичке сцене.

А то је нико други него Младен Соломун, алфа и омега светске хаус сцене, за којег је постало недовољно рећи да је најпопуларнији балкански музичар на свету, кад је у само протеклих пар година са задивљујућом лакоћом освојио целу планету.

Његова непосредност и шарм уткане су у харизму коју дефинише аутентичност поднебља којег не само да се никад није одрекао, већ га је са поносом представио свету у најсавременијем музичком изразу.

А једно од места са којег је започео своје путовање ка самом врху још те 2010. године, био је управо „Егзит“ за који је рекао да је „једна од најбољих ствари коју је доживео“! Да има нека тајна веза, најбоље говори да се ове године враћа трећу годину узастопно.

Снажну повезаност са „Eгзит“ магијом недавно је пред камерама открио и неприкосновени продуцентски геније Масео Плекс, који је изјавио да се „сваке године пита да ли ће поново наступати на 'Егзиту'“.

Масео Плекс, виртуозни мајстор микса и главна звезда највећих фестивала открио је пре пар година у једном документарцу да једино у „Арени“ осећа трему пред наступ, за коју се може једино утврдити да је покретачка, будући да су његови досадашњи наступи увек били испраћени уз најгласније одобравање публике.

Незаустављив у студију, Масео у „Арену“ долази са обиљем новог материјала који спрема за највеће летње фестивале на отвореном што је окружење као створено за његов изузетно препознатљив звук. Њему ће се придружити и маскирани творац хај тек минимал жанра Борис Брејха, који ће захваљујући тракама познатим читавом свету попут Lost Memory и Мy Love суботњи сет међу чувеним рововима тврђаве учинити незаборавним!

Милански диригенти тренутно водећег светског звука и тандем без премца „Тејл оф ас“ (Tale of Us) такође желе да и ове године угледају прво јутарње сунце изнад колосалног рова и крцате „Арене“, добро познатог призора који је стигао и до најудаљенијих делова света.

Аутори капиталних нумера као што су Another Earth, Northern Star, Monument и других, Карм и Матео, враћају се након три године, већи него икад са можда и најпопуларнијим клупским брендом „Афтерлајф“, који су основали од свог последњег сусрета са публиком у „Арени“.

Детроитски револуционар и један од оснивача глобалног техно покрета Карл Крег испуниће „Арену“ звуком футуризма који ће уз нову продукцију добити димензију какву заслужује један од истинских великана.

Титулу највећег иноватора електронске музике зацементирао је прошле године када је објавио албум Versus на коме сарађује са париским "Les siècles orćestra at Cité de la Musique" са којим је „одувао“ критичаре.

На тло Петроварадинске тврђаве коначно ће закорачити и берлински бард Рoдхeд, чија издавачка кућа „Дaстопиjан“ се налази на самом челу нове генерације техно уметника.

На „Eгзит“ стиже са недавно објављеним албумом Anxious којим је потврдио зашто су управо његови сетови заједнички свим најбољим светским клубовима у којима редовно наступа, као што су „Бергајн“, Фабрик“, „Гоа“, „Фјуз“, „Конкрит“ и наш „Драгсторе“.

За домаћу подршку побринуће се један од стубова београдске техно сцене Филип Xави, резидент београдског клуба „Дрaгсторе“ који је својим звуком у више наврата освајао и берлински „Трезор“, амстердамски „Радион“ и култну бину „Егзита“, „Ноу слип Нови Сад“.

Још једно неизоставно име када се разговара о регионалној техно сцени несумњиво је Владимир Аћић, познатији као Авоид. Новосадског МВП-ја и својеврсног домаћина на Тврђави карактеришу врхунска прецизност и техника, те непогрешив осећај за микс проткан његовим сјајним издањима.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

субота, 04. мај 2024.
13° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво