Хампердинк певао у Сава центру

Енглески евергрин певач Инглберт Хампердинк можда синоћ на свом првом гостовању у Србији није до краја напунио Сава центар, али је показао да после пет деценија каријере још увек поседује раскошан глас и моћ да одлично забави публику, што су на крају Београђани наградили вишеминутним овацијама.

Добродржећи, и у црном оделу елегантни Хампердинк (75) на светској турнеји поводом последњег у низу од 80-так својих албума, овогодишњег "Legacy of Love", стигао је премијерно и у Београд, где је за нешто мање од два часа надахнуто извео своје највеће хитове попут "Release Me", "There Goes My Everything" и "The Last Waltz".

"Никад нисам био на овим просторима, али знам да су се моје плоче овде на велико вртеле и коначно сам дошао да видим где су се то толико вртеле", рекао је певач.

Хампердинк је првобитно требало да наступи у Београдској арени, која је као организатор накнадно, образлажући то техничком неспремношћу дворане, преместила концерт у далеко мањи Сава центар, капацитета 3.672 места, где је синоћ балкон остао потпуно празан, уз по коју слободну столицу и у партеру.

То Хампердинка није нимало поколебало да приреди сјајну музичку представу, коју су додатно зачиниле његове забављачке способности и духовитост. Усред концерта је замолио једну даму да дође из публике на позорницу како би му придржавала папир са стиховима док пева.

Пошто је госпођу посадио на столицу насред бине, сео јој је у крило и тако наставио да пева. Даму је частио лаганим пољупцем у уста и питањем да ли је удата. Када је добио потврдан одговор, и да има двоје деце, певач је шеретски путао да ли би желела још једно, што је изазвало смех у дворани.

За изведбу једне кантри песме преобукао се каубоја, а праву помаму је изазвао у првим редовима кад је на крају концерта почео да баца у публику црвене убрусе, који су лежали на сточићу поред неизбежног инвентара свих његових концерата - чаше вина и воде.

"Мислите да је ово вино? Не, не пијем већ 18 година... Ипак, лажем! Са ових пар гутљаја могу да одрадим све како треба", признао је Хампердинк, док је једним убрусом брисао уста.

Праћен скоро савршеном свирком оркестра, бурно бодрен од публике у Сава центру, Хампердинк је извео и "Wuando, Wuando", "A Man Without Love", "My Way", "Spanish Eyes" и "Release Me", свој први велики хит који је 1967. године спречио чувене "Битлсе" да дођу до првог места топ листе.

Музички времеплов настављен је и на бис, уз "Last Waltz", "My Way" и "Lonely Table Just For One". На крају Хампердинк је од помоћника добио огртач, у коме је потом на одушевљење публике још неко време наставио да скакуће као боксер по позорници Сава центра.

Док је његов оркестар свирао тему "Release Me", Хампердинк се удаљио из дворане, у коју га нису вратили ни десетоминутни аплаузи и повици.

Број коментара 2

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

петак, 26. април 2024.
18° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво