„Волво“ повлачи милион возила

Шведски произвођач аутомобила „Волво“ повући ће са тржишта широм света више од милион возила јер би се поједини делови мотора могли истопити.

Портпарол "Волова" рекао је да би проблем, у најгорем случају, могао да изазвове пожар на мотору.

Компанији "Волво" досад није пријављен ниједан инцидент.

Према извештају шведске телевизије СВТ, проблем се односи на моделе с четвороцилиндричним дизел мотором произведене од 2014. до 2019. године, а ради се о моделима V40, V60, V70, S80, XC60 и XC90.

То је друга лоша вест ове недеље за „Волво“ који је у кинеског „Џилија“. У четвртак је компанија објавила оштар пад профита у другом тромесечју 2019. упркос значајном расту продаје, наводи агенција ДПА.

број коментара 5 Пошаљи коментар
(недеља, 28. јул 2019, 09:06) - anonymous [нерегистровани]

Volvo

I pored svega, Volvo je i daje najbolji automobil na svetu.

(понедељак, 22. јул 2019, 18:07) - THEduke [нерегистровани]

Koment

Sreca pa se delovi ne rade kod nas .. iako mi sve znamo i u sve se mesamo sa velikom dozom razumevanja i to sa autoindustijom koja ne postoji .. jasno je da sve sto dolazi i Kine ne mora i nije losa roba .. Oni su vekovima ispred nas i to treba prvo shvatiti a onda i postovati .. i jos nesto, neka neko posalje sliku Volvo-a sa tim problemom a kamoli da de zaplio od istog Hvala

(понедељак, 22. јул 2019, 02:23) - anonymous [нерегистровани]

Nova auta ,,,

nova tehnologija , " okolo kalaji ,unutra belaji " ...

(недеља, 21. јул 2019, 14:41) - anonymous [нерегистровани]

dobro je

Uh na sreću nemam ovaj model pa ne postoji opasnost da mi se zapali motor. Vozim escort a iz 1996 godine i sve je u redu.

(недеља, 21. јул 2019, 14:39) - anonymous [нерегистровани]

Ne može i jare i pare

Korporacija Volvo je krajem prošlog vijeka zapala u ozbiljne finansijske probleme i 1999 ju je otkupio Američki Ford za 6,5 milijardi $ (ovdje pišem o Volvo automobilima dok je korporacija Volvo Truck druga priča) ali s obzirom da se ništa fundamentalno nije promijenilo ni u poslovanju ni u proizvodnji gubici su se gomilali i Ford se jednostvano povukao iz svega prodavši svoje akcije Kinezima 2010, za 1,5 milijardi evra. E onda Kinezi stupaju na scenu tako što su odmah svim kooperantima dostavili dopis da u narednih devet mjeseci smanje cijene svojih komponenti za 30 % ili će im naći zamjenu, normalno u Kini. Većina nije uspjela da za toliko smanji cijenu te su zamijenjeni Kineskim proizvođačima i materijalima, tako da danas u vozilima Volvo dominira kineska roba, dakle svi unutrašnji materijali su kineski, sva elektronika i elektrika je prije bila Boshova a sad i tu dominira kineska roba a model XC 40 je prvi Volvo koji se u potpunosti proizvodi u Kini samo je glavni vazdušni jastuk za vozača proizveden u Belgiji.