И Немци летећи такси за трку имају

Немачка стартап компанија „Лилијум“ представила је прототип летећег таксија, који ће, према очекивању компаније, већ 2025. године вршити услуге превоза у више градова света.

Компанија је приказала прототиип ваздушног таксија са пет седишта који ће се кретати на електрични погон, преноси Си-Ен-Ен.

Такси-авион који је овог месеца имао први пробни лет, са једним пуњењем батерије може да превали 300 километара, а путници ће помоћу смартфон апликације моћи да резервишу међуградске летове.

Цена карте за такси будућности још није позната, али из компаније тврде да ће бити „упоредива са ценом“ обичног таксија.

Комерцијални директор „Лилијума“ Ремо Гербер објаснио је да је иновација предвиђена за обичан свет, не само за богате бизнисмене.

Предузеће „Лилијум“ основано је 2015. године и тврди да њихов ваздухоплов има способност да пређе много веће дистанце од конкурентских летелица.

број коментара 6 Пошаљи коментар
(понедељак, 27. мај 2019, 18:55) - anonymous [нерегистровани]

Jedinstven je kao opsezan problem..

U nauci se pojave pokazuju i dokazuju..
U tehnici i tehnologiji problem se rjesava...
Sredstvo i proizvod su rjesenje problema..
( Ovo nije za ovu temu .. U nasem ulicnom zargonu.
Problem je izvor svadje u kojoj se jaci srbin dici..)
U ovoj temi elektro taxi je transportno sredstvo...
Baterija je izvor energije koja ga krece..
Do sada su postignuti lijepi , nezavidni rezultati...
Svaka baterija ima svoj energetski i funkcionalni maximum...
Moguca su i postoje druga rjesenja, za druge izvore energije.
Druga matematicka rjesenja su daliko iznad baterije..
Od drugih zavisi da li ce biti korisna ili zaboravljena..
Beskorisna nece ostati...

(понедељак, 27. мај 2019, 16:34) - dragan 55 [нерегистровани]

Jos ima mnogo na tom da se radi

Licno poznajem najboljeg nemackog vazduhoplovnog konstruktora danasnjice. Upravo sam ga nedavno pitao o tim letecim taksijima na elekto pogon i njihovoj buducnosti. Nesto nije bio tako optimistican a uzgred mi je rekao da tu ima jos mnogo problema na kojima treba raditi. Uzgred u Minhenu vec duze vreme leti cepelin NT koji turistima pruza predivan panoramski let a za moj pojam je mnogo sigurniji od ovih mini helikoptera na elekto pogon.

(понедељак, 27. мај 2019, 14:44) - Тесла [нерегистровани]

фора је у струји

Хеликоптер није на струју...
Ово јесте успех јер 300 километара на струју је велики успех.
Толико не могу ни електро аута на земљи прећи са једним електричним напајањем а овде летиш, те је разлика огромна плус заобилази се саобраћајна гужва.
Футуризам 21 век у најави.

(понедељак, 27. мај 2019, 14:30) - anonymous [нерегистровани]

Helikopter drugačiji?

Čovek, razlika je u emisiji gasova i pogonu a ne u elisama.... emisija je 0.a helikopterima? Koju e Norm imaju oni i koje sagorevanje?

(понедељак, 27. мај 2019, 08:00) - Lozac [нерегистровани]

Neznanje i samopouzdanje

najbolji drugari.

(недеља, 26. мај 2019, 00:36) - anonymous [нерегистровани]

Zašto se odjednom svi lože?

Ovo postoji već sto godina i zove se helikopter. Bogati su ih uvek imali. Ovo je ista stvar samo sa drugačijim sistemom elisa. A i to smo već imali (dvostruke elise na helikopterima i to jedna iznad druge i jedna pored druge). Nije ovo nikakav leteći taksi ili leteći auto. Ovo je malo drugačiji helikopter (ne obavezno i jeftiniji).