Како технологија доприноси развоју спорта

Научно-технолошки парк Београд је у сарадњи са „Колосеум спортом“, организацијом из Израела, покренуо петомесечни програм подршке технолошким иновацијама у спорту.

Циљ пројекта који организје Научно-технолошки парк Београд је да се повежу сви они који су у спорт-тек индустрији и да им се обезбеди подршка у раној фази развоја стартапа.

Спортска тек-индустрија је једна од брзорастућих индустрија на свету. Бројни су примери који показују како технологије потпуно мењају начин на који видимо и доживљавамо спорт. Тренутно најпознатија технологија је вар, видео технологија која је потпуно променила начин одлучивања у утакмицама.

На конференцију у Научно-технолошком парку у Београду доћи ће представници неколико светских компанија из области спортско-технолошке индустрије.

„Представник „Интелспорта“ ће приказати и тру-вју технологију помоћу које се потпуно мења начин на који гледамо утакмице. Представник компаније „Плејсајт“, која је проглашена за једну од најиновативнијих компанија на свету, развила је нову смарт-кор технологију, уређај који мери покрете и начин на који играчи изводе одређене ударце током игре како би тренери и играчи могли да добију аналитику и податке о томе шта би требало унапредити“, најављује Јелена Петровић, помоћница директора за развој пословања Научно-технолошког парка Београд.

Мишљења око технолошких иновација у спорту су доста подељена. Ипак, преовладава становиште да оне могу помоћи развоју спорта и бољем приступу тренингу.

„Специфична издржљивост у борилачким спортовима никада није измерена и било би добро када би неко произвео технологију која би то могла да изведе, јер се борци спремају кроз друге спортове, као што су трчање, веслање и могу да добију податке колико су спремни само на тим справама, али не и колико су спремни за ринг“, наводи Никола Филиповић, европски првак у кик-боксу.

Стартап компаније које имају иновативне идеје могу се пријавити до 26. маја на „Колосеум бут кемп“ и тако добити прилику да обезбеде подршку како за развој свог производа, тако и своје компаније.

број коментара 0 Пошаљи коментар