„Тесла“ и „Фијат“ удружују снаге

Од овог пролећа на тржишту ЕУ почињу нова правила о продаји возила како би се смањила емисија издувних гасова, али и спречила манипулација подацима о возилу у циљу његове што боље продаје. Многи произвођачи се удружују да би задовољили нова правила тржишта.

„Тесла“ и „Фијат“ наступаће заједно на тржишту ЕУ, кажу у тим компанијама. „Фијат“ ће платити том америчком произвођачу стотине милиона долара да би њихова возила имала еколошки прихватљив резултат издувних гасова.

До када и на који начин ће моћи да се удружују, нема правила, па ћемо убрзо видети заједничке наступе до јуче љутих непријатеља у аутомобилској индустрији.

„Наш договор са Фолксвагеном је добар за све. Доста ћемо учинити на његовом наступу у Америци, а заузврат ћемо добити технлогију потребну за електрична и хибридна возила. Нова технологија омогућава да имамо мање трошкове сервиса и једноставније одржавање оба бренда“, каже Стивен Армстронг из „Форда“.

Мења се и начин прављења инфраструктуре за електрична возила. Сами произвођачи ће постављати сопствену мрежу, не чекајући да то уради локална самоуправа. Развој електричних аутомобила и прописи о загађењу у већини ЕУ метропола траже већи капацитет пуњача, а то се може урадити брзо ако компаније које производе електромобиле одреше новчанике.

„Планирамо да са Фолксвагеном и елкетрокомпанијом АББ поставимо 350 киловат пуњаче на 400 локација на немачким ауто-путевима. У плану је још много оваквих акција јер морамо продавати електична возила“, истиче Роланд де Вар из „Форда“.

Ових дана многи градови у Европи забрањују „евро 5“ дизел за улазак у град. Лондон наплаћује улаз у град таквим возилима и до 150 фунти. Већином су то доставна возила на дизел и сада је све усмерено да се она избаце из употребе и замене електричним доставним возилма која већ постоје.

Остали аутори: Драган Милутиновић
број коментара 3 Пошаљи коментар
(недеља, 14. апр 2019, 11:58) - anonymous [нерегистровани]

Vise od godinu dana

Video sam informaiju da "Tesla" namerava da napravi veliku fabriku u Evropi. Pomislio sam da bi Srbija mogla da im ponudi sto bolje uslove za prihvatanje takve fabrike. A mozda bi ta ponuda bila snaznija kada bi to Srbija uradila u saradnji sa Hrvatskom jer je ipak genijalni Nikola rodjen u Hrvatskoj. Cak sam tada pomislio da posaljem pisma najvisim rukovodicima Srbije i Hrvatske. Nerealno???

(недеља, 14. апр 2019, 10:12) - kom [нерегистровани]

kome

da znas kao sto ne znas, znao bi da samo jedan tanker na relaciji sangaj djenova zagadi vise nego svi golfovi sveta zajedno za 30 godina, o fabrikama cementa da ne pricam.

(среда, 10. апр 2019, 22:06) - anonymous [нерегистровани]

Kom

Evo, vidite dokle to ide i na kraju krajeva to je dobro zbog vazduha koji dišemo. Nekako mi je žao kada vidim koliko mi kasnimo za razumevanjem potrebe da se uradi nešto. Ne mislim samo na do skora totalnu nezainteresovanost države da olakša registraciju el.vozila a kamo li da subvencioniše. Sada menjaju stav i to je odlično. Kudikamo više od toga mi smeta kada vidim ljude kako voze mahom one golfove dizele iz 80.tih. Iza njih kulja dim, ali u pravom smislu reči, a oni voze, ne smeta im, briga ih. To je strašno, ta naša samoživost.