Отворен 54. Међународни салон аутомобила у Београду

У Београду је отворен 54. Међународни салон аутомобила. Отворио га је познати српски глумац Власта Велисављевић који вози и у десетој деценији. На сајму је 48 аутомобилских премијера, међу њима је много хибридних и електричних аутомобила. По обичају, најскупља возила су се најбржа продала, али кажу има понуда за сваки џеп.

Сваки сајам аутомобила у Београду посети око 200.000 љубитеља возила и мотоцикала. То је једини велики сајам који је опстао на Балкану. у данима сајма, уговори се продаја трећине укупно продатих возила током године у земљи.

„Као што је познато, сајамске манифестације се у свету гасе. Француски произвођачи не долазе у Немачку док они из Франкфурта не долазе на салон аутомобила у Паризу. Наша асоцијација која заступа светске произвођаче, потписала је нови четворогодишњи уговор. То значи да ће ова манифестација у наредне четири године бити у пуном капацитету пред београдском публиком“, рекао је Милош Петровић, председник Асоцијације увозника аутомобила и делова.

На Сајму у Београду је и делегација „Шкоде“ – распитују се о условима да код нас монтирају или производе неки модел. Чеси испитују све могућности пре одлуке на нивоу концерна –Фолксвагена, али нам је потврђено да би се на тој производној линији монтирала цела серија групације која би обухватила „Шкоду“, „Сеат“, „Ауди“. Фабрика би имала капацитет од 300.000 возила и места за 5.000 радника.

„Тачно је да тражимо партнера, сви облици сарадње су могући. Оно што смо добили као информацију од нашег дилера „Ауто Чачка“, јесу охрабрујуће вести и мислим да Србија има све потенцијале. Међутим, има још кандидата па нека одлука буде изненађење“, каже испред компаније „Шкода“, Павел Шулц.

Иначе, сајам као продајна манифестација на самом почетку је оправдао свој мото. Већ првог дана купљено је и наручено оно најновије и најскупље.

Хибридни и електрични аутомобили још не бележе значајнију продају јер нема субевенције државе, а ни пратеће инфраструктуре за њих. За оне са мало плићим џепом понуда је богата –готово 20 модела испод 20 хиљада евра, а понуде за куповину на лизинг или кредит, изгледа никада нису биле повољније.

Остали аутори: Драган Милутиновић
број коментара 0 Пошаљи коментар