Како да повећате видљивост на „Инстаграму“

Корисно је знати који фактори утичу на „Инстаграм“ алгоритам како би побољшали резултате ваших објава и допрли до већег броја људи, добили можда више пратилаца или чак, повећали интеракцију са њима.

Друштвене мреже се мењају из дана у дан, а једна од промена која највише погађа велике брендове и утицајне људе на Инстаграму је управо промена у алгоритму, па неки фактори који су од раније били битни данас апсолутно више не морају да важе.

Често се чује прича да Инстаграм фаворизује бизнис налоге у односу на персоналне, па бизнис странице имају већи домет или редовно објављивање доприноси већој видљивости или чак, да налози који редовно постављају Инстаграм стори или користе опцију уживо напредују брже у броју пратилаца.

Међутим све ово су неки митови који немају никакав утицај на Инстаграмов алгоритам. Најновији алгоритам је креиран тако да сваки корисник види тип садржаја за који је већ изразио интересовање, остварио неку интеракцију или га на пример недавно погледао.

То практично значи да уколико лајкујете објаве са смешним животињама Инстаграм ће вам на опцији претраживања сервирати још више објава са сликама са сличном или истом темом.

Тренутак, односно, време у којем сте направили објаву и даље битно утиче на то какве ће резултате имати, јер Инстаграм фаворизује недавно објављене садржаје, што значи да ће вам на страници најпре изаћи фотографије или снимци који су недавно објављени од оних старијих.

Зато уколико имате приступ Инстаграм аналитици погледајте којим данима у недељи и у које доба дана су ваши пратиоци најактивнији па у складу са тим планирајте објављивање.

Интеракција коју остварите са вашим пратиоцима или налозима сличним вашем је најважнији фактор у алгоритму. Уколико активно лајкујете и коментаришете садржај који је сличан вашем и ваш налог ће бити видљивији.

Кључни фактор који ће утицати на то како ће се ваш налог котирати је количина интеракције. Када окачите пост на Инстаграм алгоритам тражи иницијалне окидаче за већу комуникацују. То је интеракција ваших пратилаца са објављеним постом која је најважнија у првом минуту, а нарочито битни су коментари, чак и дељење објава кроз директне поруке.

Уколико објава достигне већу интеракцију у првих пар минута, постаће приоритетна за друге кориснике који тек отварају апликацију, што значи да ће прво видети вашу објаву.

број коментара 0 Пошаљи коментар