Будућност пословања покреће вештачка интелигенција

Чини се да ће пословање у будућности бити покретано употребом вештачке интелигенције – бар у визији паметног пословања највећег светског произвођача бизнис софтвера. Компанија SAP West Balkans представила је своју визију и основна решења која ће на најбољи начин помоћи у управљању компанијама.

Паметно пословање је, сматрају у SAP-у, оно које користи могућности иновативних технологија, обједињујући стручност људи и машинске увиде како би унапредило процесе, и подстакло иновације и раст.

Такве компаније лако могу да редефинишу целокупно корисничко искуство, остваре значајан напредак у пословању и трансформишу активности запослених, што је неопходност у дигиталној ери.

„Према предвиђањима кретања на тржишту, чак и током ове године, пола милијарде корисника уштедеће два сата дневно захваљујући алатима базираним на вештачкој интелигенцији. Коришћење вештачке интелигенције се исплати: 48 одсто оних који рано прихвате машинско учење наводе повећање профитабилности као највећу корист“ каже Тимо Елиот, евангелиста SAP-а и један од највећих светских стручњака за развој и употребу нових технологија.

Елиот додаје и да компаније које већ користе нова решења имају веће приходе, сасвим нове пословне процесе, унапређен квалитет пословања и задовољство клијената, као и да своје циљеве остварују брже и уз мањи ризик.

Ове иновације имају примену у свим аспектима пословања, тако да решење које се односи на људске ресурсе може да понуди препоруку за учење прилагођену сваком појединцу, на основу његових циљева и преференци. Професионалци у области људских ресурса могу да се ослоне на регрутовање уз помоћ вештачке интелигенције која ће извршити иницијалну селекцију најбољих кандидата, штедећи регрутеру време и до 30 одсто. Уместо да се баве монотоним, административним задацима, стручњаци тако могу да решавају важна стратешка питања.

Такозвани четботови, које већ имамо на нашим паметним телефонима, могу да буду укључени у пословне процесе, убрзавајући рад. SAP такве услуге нуди компанијама које, на пример, могу лако да креирају сопствене четботове на основу раније конфигурисаних специфичних образаца који одговарају одређеним врстама индустрије.

Такве услуге су, на пример, користили у француској железничкој компанији СНЦФ и провајдеру из области телекомуникација СФТ, како би побољшали искуство корисника. Кандидати за посао могли би да виде четботове и слична решења за регрутацију као доказ да се ради о иновативној компанији, што додаје на компетитивности у борби за таленте.

У склопу панел дискусије Time to love your work again, корисници SAP SuccessFactors решења, стручњаци за људске ресурсе компанија „Атлантик групе“, „Др Еткер“, „Ернст енд Јанг Србија“ и МК Групе поделили су своја искуства дигитализације кадровских процеса на домаћем тржишту.

„Компаније морају да буду дигитално присутне, а један од највећих потенцијала продаје јесте персонализована интеракција која је неопходна у односу с клијентом“, каже регионални менаџер SAP-а Иван Грујовић.

"SAP C/4HANA", о којој је било речи на конференцији, представља јединствени софтверски и технолошки портфолио који повезује податке, процесе и корисничко искуство преко маркетинга, продаје, сервиса и комерца, користећи увек исте и тачне податке о купцу.

Овим решењем, на пример маркетинг стручњаци не само да могу да учине кампање ефикаснијим, него и да измере учинак бренда, одреде најбоље време за слање персонализоване поруке. Тако је компанија некада позната само по свом решењу за управљање ресурсима (ЕРП), постала лидер у међу решењима за пружање сјајног корисничког искуства.

Током конференције, осим презентација оријентисаних на технологију у пословању, професор Никос Ламбридис са Института за неуроменаџмент поручио је присутнима: „Ум који је проширен новим искуством никада се не може вратити на претходну величину. Хајде да заједно уживамо у том новом искуству – искуству које нам омогућава технологија“.

SAP NOW Београд био је највећи скуп посвећен информационим технологијама у Србији, са више од 600 учесника. Конференцију су подржали златни партнер „Атос“ и партнери Б4Б, "Coming Computer Engineering", "DXC Technology", "Enetel Solutions", ITBO, "M&I Systems", "Sapiens Solutions", "Slov Shore" и S&T.

Број коментара 2

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

петак, 29. март 2024.
17° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво