Почела национална кампања „Будимо паметни“

Tоком претходних недеља, грађане Србије заинтересовали су билборди и телевизијски спотови са децом која изјављују да не желе да буду незапослена када порасту, као и да не желе да напусте Србију - био је то увод у кампању „Будимо паметни“, чији је иницијатор „Дигитална Србија“, организација која се залаже за трансформацију Србије у дигитално друштво. Радио-телевизија Србије је медијски партнер ове националне комуникационе кампањe.

Циљ кампање „Будимо паметни“ је упознавање широке јавности са најважнијим појмовима у области дигиталне трансформације и покретање дијалога о томе шта би искорак ка дигиталном друштву значио за животе свих грађана.

Посебан фокус у кампањи ставља се на историјску шансу коју убрзани технолошки развој ставља пред нашу земљу, а коју је једино могуће искористити уз образовање окренуто будућности. Друштвени фокус треба да буде на развоју дигиталне економије јер ће то отворити могућност да Србија стигне чак и најразвијеније земље света.

„Својој деци дугујемо образовање које ће им донети бољу будућност, овде у Србији. Ако искористимо склоност ка природним и техничким наукама коју имамо као народ и надоградимо је савременим знањима, имаћемо генерације младих људи које ће нам омогућити да стигнемо, а можда и престигнемо најразвијеније светске економије.

Дигитална трансформација је историјска шанса за наше друштво, док је јачање образовања најважнији корак на том путу“, изјавио је Бранко Милутиновић, један од оснивача компаније „Нордеус“ и председник Управног одбора Иницијативе „Дигитална Србија“.

Током кампање, Иницијатива „Дигитална Србија“ фокусираће се на подршку привреде у спровођењу наставе у специјализованим ИТ одељењима у гимназијама широм земље, на укључивање што већег броја наших ученика у „Европску недељу кодирања“, као и на организацију посебне обуке за студенте, у области вештачке интелигенције.

У наредних неколико месеци, на специјалном интернет порталу посвећеном кампањи (на адреси budimopametni.rs), редовно ће бити објављиване приче које показују светле примере појединаца, стартапа и предузећа које су препознала потенцијал дигиталне економије, биће објашњени основни појмови који дефинишу Четврту индустријску револуцију. Посебни садржаји бавиће се темом образовања фокусираног на послове будућности.

Иницијатива „Дигитална Србија“ ће током кампање позвати и најширу јавност да понуди своје предлоге за унапређење српског друштва путем дигиталне технологије.

Кампању „Будимо паметни“ спроводи приватна, непрофитна организација Иницијатива „Дигитална Србија“, у сарадњи са својим чланицама, а уз подршку Фондације „Петља“.

Медијски партнери ове националне комуникационе кампање су Јавни медијски сервис Радио-телевизија Србије, „Антена груп“ и „Пинк медија груп“.

Број коментара 4

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

уторак, 07. мај 2024.
18° C

Коментари

Re: Poreklo
Чије гене носе народи у региону
Imam novcic od 1 centa dole je vrednost ponudjena 6000 dinara
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
Imam mali novcic 1 cent
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
Косовски вез
Нематеријална културна баштина Србије – косовски вез
Prodajem
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара