„Верајзон“ преузима „Јаху“

Америчка телекомуникациона компанија „Верајзон“ завршила је посао вредан 4,5 милијарде долара преузимања интернет пословања „Јахуа“, којим се предвиђа увођење новог руководећег тима у настојању да повећа приход од оглашивача у једном од најпознатијих интернет брендова.

Закључивањем продаје, „Јаху“ завршава 21 годину постојања на берзи. Тиме се, такође, завршава петогодишње вођство генералне директорке Марисе Мајер, која се неће прикључити „Верајзону“.

Она напушта „Јаху“ с надокнадом од 127 милиона долара, укључујући исплату отпремнине и деонице компаније, што ће добити по потпуном окончању преузимања те компаније.

„Верајзон“ не добија удео „Јахуа“ у две азијске интернет компаније – „Алибаба групи“ и „Јахуу Јапан“.

Тај удео улази у оквир новоформиране компаније назване „Алтаба“.

„Верајзон“, највећи амерички провајдер бежичних комуникација, рачуна да комбинацијом „Јахуа“ и компаније АОЛ изгради алтернативу на рапидно растућем тржишту дигиталног маркетинга, којим сада доминирају „Гугл“ и „Фејсбук“.

број коментара 0 пошаљи коментар