четвртак, 24. мај 2012. | Изаберите писмо: Latinica



 

Magazin
Насловна > Магазин > Филм > „Српски филм“ шокирао америчку публику

среда, 17. мар 2010, 12:59 -> 17:25

„Српски филм“ шокирао америчку публику

Шокантан, контроверзан, застрашујући - то су придеви којима амерички критичари и блогери описују „Српски филм“ Срђана Спасојевића, после премијере на фестивалу SXSW у Остину. Међутим, критичари оцењују и да је филм „екстремно интелигентно реализован“ и хвале глуму, сценарио и режију.

Повратак на вест

коментари број коментара 44 | cwпошаљи коментар
(среда, 17. мар 2010, 13:19)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

aman bre

Video sam trailer i film je odvratan,kako neko moze da ima pravo da ga nazove tako,stvara se izuzetno negativna slika o nasem narodu.UZAS

1
(среда, 17. мар 2010, 13:39)
mile [нерегистровани]
oпошаљи одговор

naslov

ne volim što uporno ne znamo da pravimo filmove koji nas promovišu, ima vremna i za takve filmove kao što je ovaj, ali dajmo malo pozitivne slike o nama, ne mora odavde sve crno u svet, počeo od onog Đorđa što ubiva aždaju, pa sad ovo!
Ugledajmo se na Amere, oni pola svoje diplomatije i promocije odrade filmovima, pogledajte im ovogodišnji oskar, pobedio je film koji veliča hrabre američke vojnike..a šta mi radimo!

1
(среда, 17. мар 2010, 14:17)
Biljana [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Otkud nekome pravo da svoje delo/nedelo nazove SRPSKIM IMENOM???

Otkud im pravo da stave naziv "SRPSKI FILM"?
Ne sumnjam u hvalitet filma i srpske kinematografije, ali nijedan film nema pravo da se zove "SRPSKI FILM".

Postoji li ikakav zakon drzave Srbije da zabrani to?

Jel ja imam pravo da snimim film i kazem to je Perin film, ili to je film porodice Peric, ili Romski film?
Otkud nekome pravo da svoje delo/nedelo kiti opstim i zajednickim imenom?

1
(среда, 17. мар 2010, 14:28)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Naslov

Ne odgovara!

A kada cemo da napravimo neki normalan film o nekoj ljubavi, uspesnom naucniku, kulturi, tradiciji, normalnom zivotu.. pa da ga nazovemo SRPSKI FILM

1
(среда, 17. мар 2010, 15:02)
Milan K. [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Tako je

Tacno tako Biljana, kad sam prije par mjeseci pogledao trejler isto to sam se zapitao,otkud mu pravo i na kraju otkud mu obraz da ga tako nazove? Nek mu je na cast!

1
(среда, 17. мар 2010, 15:21)
Nemanja [нерегистровани]
oпошаљи одговор

woow

Meni film izgleda skroz Superrrrrrrrrr.. nemjte pogresno da me shvatite, seks sa novorodjenom bebom i jos neki delovi su uzasni ali ovaj horor prosto je nesto mislim ne znam sta da kazem.. citam po rasnim sajtovima kritike americkih kriticara i svi kazu da je ovaj film jedan od najludjih ikada naprevljenih :-)

1
(среда, 17. мар 2010, 15:25)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Stereotipe

film sa takvim nazivom probudjuje stare stereotipe o varvarskim srbima.
neznam kakve ce poslednice nositi taj film sa tim nazivom ali svakako nece biti dobre.

1
(среда, 17. мар 2010, 15:33)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Uzas!

Zivim u Americi, i sta da vam kazem... Muka mi je od "nasih" filmova! Ne razumen zasto poznati, priznati glumci kao sto su Sergej Trifunovic i Srdjan Todorovic pristaju da igraju u svakojakim filmovima. Da li su u pitanju pare? Pa ovde poznatog glumca ne mozes da vidis u nekoj zabokrecini. Zna se ko snima takve filmove. Citaju li oni scenarija uopste? Izgleda da bilo ko sa digitalnom kametom i malo para moze da angazuje elitne srpske glumce i snimi bilo sta. Ah, gde su dobra stara vremena kada je gluma bila umetnost?!

1
(среда, 17. мар 2010, 15:51)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

srpski film-glupo

stvarno toliko je glup naziv za film...mogao ga je barem nazvati horor srbije a ne srpski film...glupo je to stvarno...a i mislim da je ovaj film mesavina horora i porno filmova...

1
(среда, 17. мар 2010, 15:55)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Srbija

Sta fali sto se zove Srpski film. Je l vi stvarno milite da oni imaju mnogo bolje miljenje o nama. Ovako makar znaju da nasi ljudi mogu da snime dobar film. Ne zaboravite i ovo, i antireklama je reklama. Koliko ima americkih filmova sa poremecenim likovima i uzasnim dogadjanjima. Nemojmo sad da se prenerazavamo zbog neke sitnice. Ja verujem da je nalov "Srpski film" dat sa najboljom namerom i drago mi je da je film pozitivno ocenjen.

1
(среда, 17. мар 2010, 15:56)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Sramota

Slažem se. Trebalo bi da neko iz državnih organa reaguje na ovo.

1
(среда, 17. мар 2010, 15:58)
Misko [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Ima pravo

Jesi li gledao "Americku istoriju X"? Film je takodje kontraverzan ali se niko ne buni oko naziva u Americi. Ima pravo da nazove film kako hoce.

1
(среда, 17. мар 2010, 16:00)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

srpski film-glupo

stvarno toliko je glup naziv za film...mogao ga je barem nazvati horor srbije a ne srpski film...glupo je to stvarno...a i mislim da je ovaj film mesavina horora i porno filmova...

1
(среда, 17. мар 2010, 16:12)
Zoks [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Poruka

Interesuje me sta su producent,scenarista i reziser zeleli da poruce svetu a i nama sa ,,Srpskim filmom,,.Dvadeset godina se sa ovih prostora salju vrlo negativne slike o srbiji i srbima .Da li je ovakav horor prava mera za pravu sliku o nama.Ako jeste, posto zivim na zapadu i svakodnevno sam u prilici da cujem kako ljudi sa ovih prostora sve manje o srbiji pricaju kroz predstavu iz devedesetih a sve cesce pominju nase sportiste,muzicare,festivale,interesuju se za stanje u drzavi i mogucnost turistickog obilaska atraktivnih destinacija.Kako im posle ovog cuda od ,,srpskog filma,, objasniti da je to samo ,,umetnicko delo,, a da ne damo odgovor na pitanje sta je inspirisalo kreatore ,,dela,, i poruci obicnom gledaocu.Da li smo mi narod koji je izgubio elementarno postovanje kako drugih jos vise samih sebe i da li se vanserijski talenat rezisera i glumaca mogao iskoristiti drugcije a pri tom da gledaoc bude na jedan krajnje pozitivan nacin fasciniran.Licno bih voleo da film ubuduce ima prodju u svetu poput nemacke.Nas svet je ionako istraumiran od svakodnevice pa mu dodatna trauma u vidu,,srpskog filma,, i nije bas neophodna.

1
(среда, 17. мар 2010, 16:56)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

....naslov

...ne znam zasto se film bas tako zove, ali svejedno, ja bih bas voleo da ga pogledam! U svakom pogledu je kvalitetan, cini mi se! Jedino sto se zove, tako kako se zove.... ali nije ni bitno, vazna je "umetnost"! :)

1
(среда, 17. мар 2010, 17:35)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

ovo je...nemam reci

ja volim horore ali ovo jos nisam videla,kakva katastrofa i jos se zove srpski film.zasto takav naslov,kakvu poruku saljemo svetu.nismo bas dotle stigli.zasto se ne prave komedije ili filmovi o srpskim junacima.to bi imalo vecu zapazenost.mislim da svet nije spreman da gleda takve grozote

1
(среда, 17. мар 2010, 19:03)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

srpski flim

a jeste li sugurni da on nema veze sa nasom svakodnevicom, sa pojavama stalnog nasilja koje nas prati, batinanjem maloletnica i kacenjem toga na youtube, pa onda maloletnici koji kace porno snimke ne net... film malo, kao i svaki film pojacava stvarnost, ali mislim da nije daleko od nase stavrnosti i mislim da je pre svega trebalo da bude namenjen nasoj publici,a ne americkoj. malo je neiskreno i ako hocete licemerno gurati stvarnost pod tepih time sto cete uvek da imate fine i kulturne filmove. i drugo, kakve veze glumci, reziseri imaju sa imidzom srbije, jel ih neko placa da poboljsavaju imidz srbije u svetu, za to treba platiti poznate agencije, a ovo je triler. meni je jedino glupo sto se zove srpski film, jer je to poprilicno neinventivno, ali mu treba pruziti priliku...

1
(среда, 17. мар 2010, 19:27)
Biljana [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Slazem se u potpunosti

Ja nemam nista protiv teme filma i u umetnost se ne treba puno petljati, svako ima svoj ukus. Ja samo smatram da nije fer da neko sutra zeli da doputuje u Srbiju, i pozeli pre toga da pogleda neki Srpski film, i prvi koji mu se pojavi u pretrazivacu tipa GOOGLE ili INTERNET MOVIE DATA BASE bice upravo "Serbian movie". Da sam stranac, nakon gledanja ovog filma ja bih odustala od putovanja u ovu zemlju.

1
(среда, 17. мар 2010, 19:28)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Americka lepota

Jel iko od onih sto imaju primedbu na Srpski film pogledao ovaj film? Ispade najveci problem naziv filma, stvarno smesno!

1
(среда, 17. мар 2010, 20:16)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

srpski film

pa da, naziv je stvarno glup, i treba zabraniti takvo koriscenje, kao sto ne moze da se koristi voda ii hleb kao genericki pojam za reklame, tako ne bi trebalo ni ovo. dakle, moja kritika je pre svega bila upucena onima koji kritikuju sam film i tematiku, a da ga prethodno, siguran sam, nisu odgledali, ili su u najboljem slucaju odgledali trailer. a naziv je glup, i to stoji.

1
(среда, 17. мар 2010, 23:44)
Jugoslav Savkov
oпошаљи одговор

sta hoces da kazes?

citat:
a jeste li sugurni da on nema veze sa nasom svakodnevicom, sa pojavama stalnog nasilja koje nas prati, batinanjem maloletnica i kacenjem toga na youtube, pa onda maloletnici koji kace porno snimke ne net... film malo, kao i svaki film pojacava stvarnost, ali mislim da nije daleko od nase stavrnosti"
Jako bolesno! Jesili ti procitao to sto si napisao?
Naravno da nema veze sa nasom svakodnevicom u Srbiji,ovako nsto sigurno ne! Gledao sam film i smucio mi se! Covek je obradio temu na fazon antisrpske propagande jer to jedino moze da ga proda film u zapadnom svetu! Samo da znas kod njih tamo u mirnodobsko vrememe se dogadjaju monstruoznije stvari nego kod nas u najgorim vremenima rata i haosa 90-tih!

1
(четвртак, 18. мар 2010, 02:11)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

odbrana filma...

mislim da je glupo da bilo sta ruzno kazemo za ovaj film, a da ga prethodno nismo pogledali... cinjenica da nema domaceg distributera za njega dovoljno govori, jos posto je film radjen u nezavisnoj produkciji.

uglavnom, naziv filma se da i promjeniti, sto nije ni redak slucaj... a to da Todorovic i Trifunovic glume (neko je rekao sto im to treba da glume u svakakvim filmovima), nije ovo Hollywood, treba preziveti, pa makar snimajuci budalastine (ako je ovaj film uopste budalastina)..

1
(четвртак, 18. мар 2010, 08:57)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

anonymus

slažem se sa svim da film stvava varvarsku sliku o nama ,čudi me samo odakle toliko čemera u našim režiserima a posebno tako mladim ,čini mi se da se takmiče ko će gore pokazati sve one crne strane života u srbiji. .izvinjavam se mladom režiseru ali mislim da film još uvek nije za ovaj vek. lep pozdrav iz ljubljane

1
(четвртак, 18. мар 2010, 11:25)
Jugoslav [нерегистровани]
oпошаљи одговор

nema prava!

Ovo ne moze po tezini da se poredi sa Americkom istorijom X zato sto prikazuje narod u srbiji kao ljudozdere! Tako brutalna uvreda ne sme proci ne kaznjeno!

1
(четвртак, 18. мар 2010, 13:52)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Neodbranjivo!

citat:
uglavnom, naziv filma se da i promjeniti, sto nije ni redak slucaj... a to da Todorovic i Trifunovic glume (neko je rekao sto im to treba da glume u svakakvim filmovima), nije ovo Hollywood, treba preziveti, pa makar snimajuci budalastine (ako je ovaj film uopste budalastina)...
Slazem se da treba preziveti ali ne na racun ponizavanja jednog naroda ili nekog pojedinca! Mislim da je to jako nemoralno! Gaf je vec napravljen u svetu je to predstavljeno kao "SRPSKI FILM" i tu samo zabrana i kazna za pocinioce pomaze! Glumci koji su pomenuti ako vec ne mogu da prezive drugacije nek prose pred crkvom to je svakako casnije od ovoga sto su uradili! Imaju li oni casti, obraza i ljudskog dostojanstva?

1
(четвртак, 18. мар 2010, 14:13)
Marko [нерегистровани]
oпошаљи одговор

komentari,komentari....

...a niko nije ni pogledao film....(uključujući mene)


Pročitao sam samo gomilu gluposti.

Tako su i Kusturicu optuživali da Srbe predstavlja kao "prljave Rome",pa ni to nije imalo veze sa istinom...

Dajte,manite se opsednutosti nacionalizmom i deljenju lekcija ko je Srbin,ko moze da bude itd...

Veliki pozdrav svima!

1
(четвртак, 18. мар 2010, 15:42)
Dragana [нерегистровани]
oпошаљи одговор

ime je..

Ime je verujem, zapravo na engleskom govornom području MADE IN SERBIA. Čini mi se da je samo za srpsko područj eprevedeno ovako bombastično da bi ga ljudi zuapamtili, kao, nacionalno nešto. Čuješ SRPSKI FILM i odmah se zainteresujesh, kakak li je to sad proizvod, onda pogledash film i shvatish da je to zapravo samo izmashtana slika stvarnosti, pojačana užasima koje smo videli a i onim akoji stoje skriveni kao javne tajne.
Kad je napravljen film Hostel, bilo je pobuna oko toga da su se Češka, Slovačka, Madjarska i ostale zemlje u okruženju tim filmom našle na udaru negartivne propagande. To svbe jesu lepe zemlje ali ona stvarnost koj ase dogadja iz azatvorenih podrumskih vrata svuda postoji. Ne treba se kolektivno identifikovati.

1
(четвртак, 18. мар 2010, 16:42)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Bolesno

Seks sa novorodjenom bebom i super film.Bolesno,bolesno...jednostavno uzas.Kome je palo na pamet da tako nesto rezira ili da odglumi.U ime kojih nacela,i sta je satisfakcija za tako nesto.Rec JEFTINO je preslaba za ovakvu vrstu prodaje.Sramota.

1
(петак, 19. мар 2010, 01:26)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

budalastine...

izvinite... a filmovi koje prave Rodrigues, Rob Zombie, Elli Roth... to vam nisu bolestine...

sacekajmo da se pojavi film (ako se pojavi) u nasim bioskopima, pa da vidimo...

ponavljam, naslov moze i da se promeni...

1
(субота, 20. мар 2010, 19:54)
Bgd [нерегистровани]
oпошаљи одговор

srpski film

Velika podrška ekipi filma. Treiler koji sam video na youtube je vrhunski odrađen. A gospoda malograđani neka se ne uzbuđuju previše. Ako ne razumeju umetnost ne moraju da pljuju po njoj. Još gore ako kritikuju nešto što još nisu videli. Inače, da Srbija nije mesto iz bajke znamo i bez "Srpskog filma", jedino što ljudi vole da žmure pa onda misle da tako nešto i nepostoji.

1
(петак, 26. мар 2010, 20:29)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

veze nema

kako se slazes kad ga nisi ni pogledao i otkud znas da nas ocrnjuje! citajuci komentare, razumeo bih rezisera da je imao tendenciju da uradi tako nesto ali otkud ideja da je film antisrpski pobogu! Stereotip! Valjda!

1
(среда, 14. јул 2010, 14:02)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Neverovatno

Svako ima prava na svoj izbor i preferencije, ali nema prava da ga naziva "Srpskim filmom"!!!!

Ovde su teze malo zamenjene, gde svako ima pravo da umetnoscu naziva sve sto je kontraverzno i drugacije!!!!

Pa hajde da se takmicimo u stepenu ludosti!!!!

Strasno!!!!

1
(уторак, 20. јул 2010, 11:06)
Alek [нерегистровани]
oпошаљи одговор

naziv filma

pogledao sam najavu i film se na engleskom zove " a serbian film" sto je ipak u prevodu srpski film.

1
(среда, 28. јул 2010, 12:04)
Ivana [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Srpski film

Srdjana Spasojevica i ostale koji su radili na filmu treba da bude sramota!!Da li oni misle da smo mi(narod),toliko glupi da neznamo kakvo sve nasilje postoji,pa su oni to morali da tako slikovito nama docaraju ovim filmom.Ovaj film prevazilazi granice normalnog!!Onakve scene nasilja,a pogotovu sto su tu i deca,to je jednostavno bolesno,to nije umetnost.Ova tema je mogla da se obradi na hiljadu drugih,blazih,nacina,a ne da ljudi povracaju dok gledaju film.Ne zanam sta su hteli da postignu ovim nazovi filmom!Ovaj film nikako netreba da ide u bioskope,niti treba da ga gledaju ljudi koji imaju decu ili planiraju da ih imaju.Glumcima svaka cast,ali sto je mnogo,mnogo je.

1
(петак, 06. авг 2010, 00:58)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

UZASNA STVARNOST

NE MOGU DA DODJEM SEBI OD OVOGA FILMA!gledao sam mnogo horor filmova ali ovo je vrhunac opisivanja SVETA u kome zivimo!mozda je malo mnogo za moj stomak ali definitivno sve ono sto citamo u novinama je preneto slikom!ne mogu da verujem da iko normalan moze da rezira,glumi pa cak i finansira ovo!Jedino u sta sam siguran da naslov filma NIJE ADEKVATAN za to bi neko trebao da ide na robiju!Ali sve sluzi svrsi pa tako mi vise o naslovu nego o samom filmu!Koliko god mi se smucila cela ekipa koja se usudila na ovako nesto moram da im odam priznanje za hrabrost, AKO je film imao ili ima neku dublju poruku svima nama !

1
(петак, 06. авг 2010, 01:02)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

bruka

naslov filma 100% nije adekvatan!

1
(петак, 06. авг 2010, 14:09)
Subotica [нерегистровани]
oпошаљи одговор

...

Shokirana sam filmom i ne znam kako su tako dobri glumci pristali da odglume.. Ja stvarno ne znam ko tu vidi umetnost??? Najgore od svega je sto se film zove Srpski Film.. Jos malo negativne reklame o nama Srbima u svetu..

1
(петак, 06. авг 2010, 15:14)
Ja sam ja [нерегистровани]
oпошаљи одговор

SRPSKI FILM????? MA DAJTE,LJUDI...ODVRATNO!!!!!!

Odgledala sam ovaj film i to sa najvecom mucninom u stomaku...Bez obzira sto mnogi hvale glumce na hrabrosti,smelosti i odlicnoj glumi,ne mogu a da se ne zapitam da li je sve ovo normalno?Najodvratniji film ikada u srpskoj kinematografiji...I ne znam da li su glumci normalni da pristaju na ovakve uloge,da li su normalni roditelji koji su "pozajmili" decu reditelju za izopacene uloge i da li je normalan reditelj kome ovakva bolest pada na pamet...Strasno...Pa posle u Srbiji imamo silovatelje,pedofilicare,homoseksualce,manijake i razne greske majke prirode...Tri dana vucem traume od scena koje sam videla,jer ako je ovo Srbija,nismo dno dna ,vec smo daleko ispod toga...Razocarana sam u ljude koji su pristali na sve ovo,na glumce koji su mi bili medju omiljenima,razocarana sam u Srbiju...

1
(недеља, 08. авг 2010, 23:43)
Srbin [нерегистровани]
oпошаљи одговор

SVAKA CAST! JEDAN OF NAJBOLJIH SRPSKIH FILMOVA IKADA!

Ja sam ovim filmom odusevljen i cestitam celoj ekipi filma, posebno Spasojevicu, Todorovicu i Trifunovicu na hrabrosti i profesionalizmu, kao i na kvalitetu samog filma...

Ovo delo nase kinematografije sad se moze tretirati kao kultno!

Svi koji misle da se ovde pljuje nasa lepa zemlja su notorni idioti Pinkom i Grandom ispranih mozgova, koji nisu uspeli da razumeju poentu filma...

1
(четвртак, 12. авг 2010, 13:36)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

uzas !!!!!!!!!!!!

ovo je strasno ,najgori film koji sam u zivotu pogledala ,da budem preciznija najgora polovina filma koju sam ikada pogledala ,posto ostatak filma nisam mogala nastaviti gledati...jedna stvar mi u svemu ovome nije jasna kako su tako dva velika glumca mogla da prihvate ulogu u ovakvom odvratnom filmu .....?

1
(субота, 04. сеп 2010, 03:59)
Marko Petrovic [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Cika Vuksan

Udri tata, cepaj tata, cika Vuksan snima.

Bolestan film skroz na skroz.Ali ima istine u tome da je to surova realnost koju treba prihvatiti i nesto preduzeti.

1
(среда, 08. сеп 2010, 09:49)
zgrozena [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Zasto srpski film

Cemu pre svega takav naziv zar smo tako trebali da se predstavimo svetu koji i onako ima lose misljenje o nama.Samo mi nije jasno kakav je to roditelj dozvolio da njegovo dete snima takve scene,mozda je sada i malo pa ne zna ali kako ce mu objasniti kada poraste da ga je za odredjenu sumu novca prodao u takve svrhe.E to je nazalost Srbija neki su u stanju i decu da obeleze za ceo zivot za saku para

1
(среда, 06. окт 2010, 18:35)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Odvratno

Film je odvratan, pokusao sam da odgledam ali nisam mogao!

1
(петак, 05. нов 2010, 13:24)
zivac@hotmail.fr [нерегистровани]
oпошаљи одговор

poremeceni ekstremno

rezisera i kompletno celu ekipu treba unistiti i oduzeti srpsko drzavljanstvo. zbog nekoliko takvih bolesnih umova celom svetu smo tako i prestavljeni .srpski film zalosno.

1
1
najzanimljivije najcitanije