Читај ми!

Голотиња и насиље не продају производ

Најновије америчко истраживање показује да су рекламе у којима су приказане сцене секса или насиља мање ефикасне од осталих.

Научници Универзитета у Охају, у студији објављеној у часопису Psychological Bulletin, објашњавају да рекламне кампање које користе ове стратегије не бележе добре резултате, преноси Танјуг.

Бред Бушман, професор комуникологије и психологије, објашњава да рекламе које се заснивају на голитињи и насиљу скрећу пажњу људи са производа који представљају.

Посматрачи обично памте само шкакљиве или агресивне приказе, али не и комерцијалну поруку. Врло често се ни не сећају о којем производу је реч.

„Тако рекламирани брендови брзо ће бити заборављени, а њихови производи неповољније оцењени и мање привлачни купцима“, наводи Бушман.

У истраживању су анализирани резултати педесетак студија којима је било обухваћено више од 8.400 испитаника.

Број коментара 1

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

субота, 04. мај 2024.
17° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво