недеља, 23.08.2015, 09:07 -> 20:08
Голотиња и насиље не продају производ
Најновије америчко истраживање показује да су рекламе у којима су приказане сцене секса или насиља мање ефикасне од осталих.
Научници Универзитета у Охају, у студији објављеној у часопису Psychological Bulletin, објашњавају да рекламне кампање које користе ове стратегије не бележе добре резултате, преноси Танјуг.
Бред Бушман, професор комуникологије и психологије, објашњава да рекламе које се заснивају на голитињи и насиљу скрећу пажњу људи са производа који представљају.
Посматрачи обично памте само шкакљиве или агресивне приказе, али не и комерцијалну поруку. Врло често се ни не сећају о којем производу је реч.
„Тако рекламирани брендови брзо ће бити заборављени, а њихови производи неповољније оцењени и мање привлачни купцима“, наводи Бушман.
У истраживању су анализирани резултати педесетак студија којима је било обухваћено више од 8.400 испитаника.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 1
Пошаљи коментар